Procedura gwarancyjna przenośnych
urządzeń nawigacyjnych BECKER
Procedura
obejmuje wszystkie urządzenia, które trafiły do klienta z wypełnioną kartą gwarancyjną. Uszkodzony
sprzęt podlegający gwarancji powinien zostać wysłany wraz z opisem usterki
i kartą gwarancyjną na adres serwisu:
AUTO RADIO SERWIS
HENRYK ULIŃSKI ul. OSTROROGA 24D 01-163 WARSZAWA tel. 022 632
22 81
Przesyłek
na koszt serwisu można dokonywać jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL nr klienta 1288032 (informacje o firmie www.dhl.pl ) Po
dokonaniu przez serwis ekspertyzy usterka zostaje zakwalifikowana jako:
gwarancyjna, nie podlegająca gwarancji lub nie potwierdzona (brak
opisanej usterki). W
przypadku uznania usterki gwarancyjnej w ciągu 14 dni sprzęt zostanie
wymieniony na nowy i wysłany na koszt serwisu do klienta. W
przypadku braku zgłaszanej usterki lub zakwalifikowania jej jako nie
podlegającej gwarancji, klient ponosi koszty ekspertyzy w wysokości 50 zł
netto oraz koszty przesyłki.